تصویر عطر ادکلن نارسیس رودریگز نارسیسو زنانه | Narciso Rodriguez Narciso

عطر ادکلن نارسیس رودریگز نارسیسو زنانه | Narciso Rodriguez Narciso

تماس بگیرید

عطری است شیرین و ملایم.این عطر در سال 2014 به بازار عطر و ادکلن عرضه شد. عطر ادکلن نارسیس رودریگز نارسیسو-Narciso Rodriguez Narciso عطری است زنانه و جذاب.


کد کالا: w27

ادوپرفیوم

عطر ادکلن زنانه نارسیس رودریگز ادو پارفوم طراح مد ” نارسیس رودریگز ” اولین بار ، عطری با نام خود در سال ۲۰۰۳ روانه بازار عطر و ادکلن جهان کرد و در حال حاضر نسخه ی جدید نیز ، عطر ادکلن زنانه نارسیس رودریگز ادو پارفوم ۲۰۱۴ ، به عنوان عطری خاص ، همین نام را برای خود برگزیده است . منحصر به فرد بودن این عطر و همچنین دارا بودن عنوان عطری با رایحه مشک دار ، در ماه سپتامبر ۲۰۱۴ ، با استقبال بسیاری از منتقدین جهانی روبه رو شد و عطر جدید نارسیس رودریگز ادو پارفوم ۲۰۱۴ ، عنوان برترین کار کمپانی نارسیس رودریگز را از آن خود نمود .
نارسیس رودریگز در مورد این عطر اعلام کرد ” من این عطر را برای بوی مست کننده و همچنین اقوا کننده ای که دارد به بازار عرضه کردم تا از آن به عنوان عطر جذاب و نفسانی یاد شود ”
ترکیب رایحه از گاردنیا سفید تشکیل شده است و رایحه اولیه ی آن را رایحه ای گرم از مشک افزایش میدهد . رایحه پایه شامل پیمان های چوبی از خس خس و دو نوع از سدر سیاه و سفید میباشد . بطری این عطر به شکل مربع ، سفید شیری و با نام چاپ شده در روی شیشه و به رنگ سیاه و سفید با ظاهری ساده طراحی شد . این عطر فوق العاده خاص توسط مدل معروف لباس و مد ، به نام راکوئل زیمرمن تبلیغ و معرفی گردید . رایحه این عطر با رایحه چوبی شروع شده و در ادامه با مشک و گل سفید و سرخ به پایان میرسد . این رایحه دارای ساختاری معتدل اما با ماندگاری بالاست . محصولی چهار فصل که بیشتر سعی کنید در طول روز از آن استفاده نمایید .

نت ابتدایی:یاسمن ،گل رزسفید
نت میانی:مشک
نت پایه:خس خس،سرو،سدر

 

سایز 90  میل
طبع شیرین و ملایم
گروه بویایی چوبی مشک گلی
عطار  
جنسیت زنانه
نوع عطر ادو پرفیوم
فصل فصول سرد
ماندگاری بسیار خوب
پراکندگی متوسط
  • تنها کاربرانی که ثبت نام کرده اند می توانند نظر بنویسند
  • تنها پس از خرید این محصول می توانید در مورد آن نظر بدهید.